torsdag 11 oktober 2007

Makeover!

Då var det gjort! Håret är betydligt längre än när jag gick in på Bazaar Movement i måndags och sedan tisdag förmiddag är även naglarna fixade. Totalt onödig lyx men ändå lite roligt att ha gjort sådär någon gång i livet. Vad håret anbelangar blev jag verkligen nöjd (fattas bara annat för de pengarna, tror nog att det besöket gick på lika mycket som min tidigare sammanlagda kostnad - lite överdrivet men ni förstår poängen) Jag passar på att be om ursäkt för att det tog lite långt tid att få upp bilder på min makeover, måste erkänna att jag ägnat lite tid åt att (åter)bekanta mig med Coupling. Ledsen Erika & Freddie, de är mycket roligare än Vänner, tycker jag! Jag kan inte precis påstå att min tid har tagits upp av studerande för det är verkligen det sista jag fyllt min tid med, borde ha valt en kurs i grundläggande psykologi som är mer relevnt för framtiden eller något lösare som t.ex. mänskliga rättigheter. Jaja, kurser är i alla fall intressant även om den är irrelevant och för tillfället omotiverande. Å andra sidan så är studiemedlet rätt så motiverande :P

Hursom så kommer här lite bilder:




Inga kommentarer: